مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-03اقتصادي

فرماندار رشت مطرح کرد؛ هزینه سرسام آور حمل و جابجایی زباله


در حال حاضر کرایه جابجایی و حمل زباله سرسام آور شده و عوارض سطح روستا پرداخت نمی شود؛ با توجه به اینکه این هزینه ها هر روز افزایش می یابد از کجا باید تامین شود؟! پس باید در تولید و مدیریت پسماند تغییر نگرش صورت گیرد.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت گفت: در حال حاضر کرایه جابجایی و حمل زباله سرسام آور شده و عوارض سطح روستا پرداخت نمی شود؛ با توجه به اینکه این هزینه ها هر روز افزایش می یابد از کجا باید تامین شود؟! پس باید در تولید و مدیریت پسماند تغییر نگرش صورت گیرد.

علی فتح اللهی امروز در جلسه آموزشی مدیریت پسماند ویژه دهیاران شهرستان رشت، اظهار کرد: آموزش های اجتماعی زمانی اثرگذار است که فرهنگسازی اتفاق بیافتد، فرهنگ باید با زبان و نگاه خودمان بازگو شود.

نگاه رفتار یک انسان با قانون یا طبیعت، فرهنگ محسوب می شود.

فرماندار شهرستان رشت افزود: پسماند وارداتی یا تحریمی نیست، ماحصل فعالیت های انسانی است، اگر از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم نه تنها برای ما گرفتاری ندارد بلکه برای ما درآمد هم دارد؛ در دنیا حتی زباله خریداری می شود تا تولیدات مدنظر خود را افزایش دهند.

وی ادامه داد: اگر تغییر رفتار و نگرش و اراده برای پسماند رقم نخورد، زباله تولید هر روزه بشریت خواهد بود که باید مدام به فکر جمع آوری و تخلیه آن باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار رشت مطرح کرد؛ هزینه سرسام آور حمل و جابجایی زباله

فرماندار رشت مطرح کرد؛ هزینه سرسام آور حمل و جابجایی زباله